Dieta South Beach

Slabeste sanatos cu Dieta South Beach

Preluare din cartea doctorului Arthur Agatson – Slabeste sanatos cu dieta South Beach”

Ziua 1

Micul dejun

  • 1/2 grapefruit
  • 2 buseuri cu legume: se tin 300 g de spanac congelat maruntit pe foc cateva minute, pana se dezgheata si puteti scurge toata apa. Imbracati cu folie de aluminiu interiorul a 12 forme de briose si apoi ungeti-le cu putin ulei. Amestecati bine intr-un bol 3 oua, 3/4 cana telemea slaba rasa, 1/4 cana ardei gras verde taiat cubulete, 1/4 cana ceapa maruntita si spanacul. Repartizati amestecul in mod egal in cele 12 forme si introduceti-le la cuptor timp de 20 de minute. Buseurile cu legume pot fi congelate si reincalzite la microunde. Puteti folosi orice combinatie de legume si branza dietetica.
  • terci de ovaz: 1/2 cana fulgi de ovaz clasici amestecati cu o cana lapte degresat, fierti la foc mic, presarati cu scortisoara si o lingurita de nuci maruntite.
  • cafea decofeinizata sau ceai decofeinizat cu lapte degresat si inlocuitor de zahar.
Sursa: Dieta South Beach | Diete de Slabit

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cuvant Inainte

Dieta hipolipidică

Planul Protal in practica