Postări

Se afișează postări din octombrie, 2017

Dieta de Sase Zile pe Baza de Legume

Imagine
Pentru a duce această provocare la bun sfârşit, aveţi nevoie de foarte multă voinţa. Această dietă nu este la îndemâna oricui, însă dacă v-aţi propus să dați jos câteva kilograme, trebuie să vă puneţi ambiţia la încercare. După ce ați reușit să terminaţi acest regim, nu începeţi să mâncaţi din nou tot ce poftiţi. Pentru a vă feri de kilogramele în plus, trebuie să nu faceţi niciodată excese alimentare. De aceea, este bine ca această dietă să fie urmată de o perioadă în care reintroduceţi în dieta dvs., treptat, alimente sănătoase, astfel încât să menţineţi greutatea. Chiar dacă dieta pe bază de legume vă ajută să slăbiți 1-2 kg, nu vă descurajaţi. Ea are eficienţă şi o puteţi relua după 3-4 săptămâni. Sursă: Dieta de Sase Zile pe Baza de Legume | Diete de Slabit

Regim de slăbire pentru zece zile

Imagine
Această cură se bazează pe consumul de alimente bogate în potasiu, fiind atât un mijloc de dobândire a unei siluete armonioase, cât şi un bun remediu pentru combaterea celulitei. Graţie surplusului de potasiu, care vă va stimula buna funcţionare a metabolismului, regimul va avea un rezultat peste aşteptări, cu condiţia să respectaţi cu stricteţe indicaţiile noastre. Şi să vă cumpăraţi la timp alimente proaspete precum: cartofi, kiwi, dovlecei, banane, morcovi, ardei gras, gulii, conopidă, varză acră, ciuperci, ceapă şi muşchi de vită. Micul dejun este valabil pentru oricare dintre cele zece zile de regim. El constă în primul rând în consumul ceaiurilor de fructe ori plante neîndulcite, care au un rol deosebit de important în drenarea organismului. O dată la două zile, puteţi înlocui ceaiul cu cafea. Micul dejun va fi alcătuit din fulgi de porumb, ovăz sau mei, fructe în cantităţi moderate şi cel mult un sendviş cu şuncă slabă sau brânză slabă de vaci şi iaurt dietetic. Sursă: Regim de…

Dieta pe baza de hidrocarbonati

Imagine
Aceasta dieta este săracă în grăsimi, bogată în hidrocarbonaţi şi are o mare valoare nutritivă. Cu voinţă şi cumpătare, o puteţi duce la capăt, nu trebuie decât să încercaţi. Ca să nu depăşim baremul de 1.200 de calorii pe zi, consultaţi tabelul cu alimente şi dozaţi corect cantitatea de alimente pe care o consumați. Puteţi relua regimul după o săptămână de pauză, în timpul căreia nu trebuie faceţi excese alimentare, pentru că riscaţi să puneţi la loc kilogramele pierdute prin dietă. PRIMA ZIMic dejun: 150 ml suc din portocale stoarse, o banană, 50 g fulgi de porumb amestecaţi cu 150 ml lapte cu 1,5% grăsimi. Dejun: 150 g piept de pui sau carne roşie slabă, cu legume şi salată verde din abundenţă. Gustări: 250 ml iaurt dietetic şi 2 fructe proaspete, cu excepţia strugurilor. A DOUA ZIMic dejun: 2 feliuţe şuncă presată slabă, un ou fiert tare, 50 g brânz slabă de vaci, o felie pâine de secară şi un ceai neîndulcit. Dejun: 150 g peşte slab sau carne de curcan fiartă ori friptă, cu 100 car…